Καλύτερα η 13χρονη που έπεσε από μπαλκόνι σχολείου - Θα πάρει εξιτήριο τις επόμενες ημέρες Ημερομηνία:
Σήμερα 23/6/2026, 01:40 - Εμφανίσεις: 11
Ενθαρρυντικά είναι τα νέα για την κατάσταση της υγείας της 13χρονης μαθήτριας από το Χαϊδάρι, η οποία είχε τραυματιστεί σοβαρά έπειτα από πτώση από μπαλκόνι στο προαύλιο του σχολείου της, στις 20 Απριλίου.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η ανήλικη πρόκειται να πάρει εξιτήριο εντός των επομένων ημέρες και να συνεχίσει τη νοσηλεία της σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.
Όπως δήλωσε, η μαθήτρια νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική, παρουσιάζοντας σαφή ίχνη βελτίωσης, καθώς κινεί τα άκρα της, έχει επαφή με το περιβάλλον και επικοινωνεί, ενώ έχει αφαιρεθεί και η τραχειοτομή.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Ο ίδιος συνεχάρη το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», κάνοντας λόγο για μια ιδιαίτερα δύσκολη μάχη που δόθηκε με επιτυχία, χαρακτηρίζοντας την εξέλιξη της υγείας της 13χρονης ως «ιατρικό θαύμα».
Να υπενθυμιστεί ότι οι γιατροί τόνιζαν ότι η 13χρονη έζησε από θαύμα, καθώς είχε χάσει πάρα πολύ αίμα από την πτώση.
Επιπλέον, ο διευθυντής της Νευροχειρουργικής Κλινικής Παίδων «Αγία Σοφία», Δημήτρης Παναγόπουλος, αποκάλυψε ότι η 13χρονη βρισκόταν επί 50 λεπτά σε ανακοπή.
«Ήταν 50 λεπτά σε ανακοπή και ανατάχθηκε έπειτα από 55 λεπτά προσπάθειας από τους αναισθησιολόγους και τους καρδιολόγους μας» συμπλήρωσε.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); «Είναι δώρο ζωής ότι ζει σήμερα το παιδί.
Οφείλεται σε αυτή την καταπληκτική χειρουργική ομάδα που έδωσε μάχη.
Το χειρουργούσαν και πάθαινε ανακοπές.
Σταματούσε το χειρουργείο, έκαναν ΚΑΡΠΑ και ξανά χειρουργείο, αφού επανέρχονταν.
Αυτό συνέβη τέσσερις φορές μέσα σε μία ώρα.
Το κορίτσι βγήκε ζωντανό, είμαστε αισιόδοξοι» είχε τονίζει ο κ.
Γιαννάκος για τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι γιατροί στην προσπάθεια να επαναφέρουν την 13χρονη....